Informatieavond aanpak wateroverlast Rimburg en Rimburgerweg

Belangenvereniging Rimburg

Informatieavond aanpak wateroverlast Rimburg en Rimburgerweg

4 4 mensen hebben dit evenement bekeken.

Vanwege de hevige sneeuwval en de gladheid op de wegen hebben we besloten deze informatieavond te verplaatsen naar 1 februari.

We willen voorkomen dat u mogelijk in gevaarlijke situaties terecht komen door een glad wegdek.

We willen graag iedereen de kans geven om informatie te komen halen en ideeën te delen.

Daarom organiseren we op 1 februari een nieuwe avond met hetzelfde onderwerp.

Ook dan starten we om 19:30 in de Rimburgerhoeve (Rimburgerweg 176 te Landgraaf).

Meer informatie

Meer informatie over de avond en de projecten is te vinden via www.waterschaplimburg.nl/rimburgerweg.

Liever persoonlijk contact? Omgevingsmanager Eva Eigenhuijsen staat voor u klaar. U kunt haar bereiken op 0651683000 of via e.eigenhuijsen@waterschaplimburg.nl

Om je te registreren voor deze gebeurtenis e-mail je gegevens naar r.wassen@belangenverenigingrimburg.nl

Registreer met behulp van webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Datum en tijd